Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Przemek, 3 miesiące temu
Silnik 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 86 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,57
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Świetne auto dla małej rodzinki, bardzo niska masa pojazdu (1090kg w dowodzie) odpłaca się bardzo niskim spalaniem w mieście (silnik 1.0). Auto ma 7 lat, w moich rękach 3 lata i nie było z nim nigdy żadnych problemów. Wymiana oleju co 10K oraz materiały eksploatacyjne (klocki, tarcze) to cały koszt utrzymania auta. W dodatku utrata wartości w modelach suzuki wydaje się akceptowalna.
Wrażenia
4,0
Silnik
Auto żwawe z silnikiem 1.0 111km. Przy 86 tys KM nie bierze oleju, do jazdy do koła komina w zupełności wystarcza, trasy z prędkościami do 120km/h pokonuje przyjemnie, bez żadnego problemu, natomiast przy ok. 140km/h czuć, że na ten silnik ta prędkość jest za duża i spalanie drastycznie wzrasta. Łatwa obsługa i możliwość samodzielnej wymiany filtrów.
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze zestrojone biegi, są dosyć długie nie ma potrzeby ciągłego wachlowania nimi, chociaż auto nie dołu, dlatego warto trzymać go w wartościach od 2000 obrotów.
3,0
Układ jezdny
Największy minus auta to prowadzenie. Wszystko bierze się z jego wysokiej i wąskiej kubatury. Na zakrętach mocno się przechyla, ewidentnie zawieszenie zestrojone pod miejskie drogi dla nie dużych prędkości. Warto kupić dobre opony zwłaszcza zimą.
5,0
Karoseria
Lakier wydaje się wytrzymały, po 7 latach brak oznak poważnych uszkodzeń czy odprysków. lakier mimo upływu lat po umyciu nadal pięknie się prezentuje, zwłaszcza w słońcu (czerwony kolor).
Komfort
5,0
Widoczność
Dzięki wysokiej pozycji za kierownicą widać całą maskę, lusterka są duże a szyba tylnia płaska co ułatwia ocenę odległości.
5,0
Ergonomia
Fizyczne przyciski do klimatyzacji i radia (na kierownicy)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja działa bardzo dobrze, lusterka rozmarzają szybko. Auto dosyć szybko się rozgrzewa, więc nawet przy krótkich trasach zdąży się silnik zagrzać. Szkoda, że nie ma kanału nawiewu na tylnią kanapę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W środku 4 osoby jadą w komfortowych warunkach, miejsca na nogi ani na głowę nie brakuję, ani z przodu, ani z tyłu. Bagażnik oferuję wystarczającą ilość miejsca na 4 średniej wielkości walizki.
3,0
Wyciszenie
Czuć wibracje od silnika (3 cylindry) zwłaszcza zimą, poza tym przy prędkościach powyżej 120 w aucie robi się dość głośno. jak na tą półkę cenową
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Brak kosztów poza paliwem, ubezpieczeniem i częściami eksploatacyjnymi
5,0
Stosunek jakość/cena
Bogate wyposażenie, wersja premium ma wszystko co potrzeba - dwustrefowa klima, ledowe światła, kamera cofania, podgrzewane fotele i lusterka boczne, android auto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting