Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

AdamDoradca, ponad rok temu
Silnik 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 60 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,86
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : spasowanie elementów
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
elastyczny i zaskakująco silny
5,0
Skrzynia biegów
zaskakująco dobra - brak zastrzeżeń - prędkość, zmiana - informacja w sprawie automatu - brak zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
dobrze się prowadzi
4,0
Karoseria
widać drobne niespasowania ale brak wad - bardziej doszukiwanie się szczegółów
Komfort
5,0
Widoczność
brak zastrzeżeń - dodatkowo kamera cofania
5,0
Ergonomia
wygodny nawet wobec 5 osobowej rodziny
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
brak uciążliwych parowań - świetnie oczyszcza szybę z pary czy ogrzewa z lodu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód - imponująco dobrze - tył z racji nadwozia przy fotelikach i trójce dzieci nieco gorzej - ale i w SUVach są problemy - bez fotelików naprawdę OK
5,0
Wyciszenie
duży komfort nawet przy przy prędkościach autostradowych .
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niskie koszty - i to w ASO - ale trzeba zadzwonić do paru dla weryfikacji ....
5,0
Stosunek jakość/cena
bardzo ekonomicznie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak mankamentów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak usterek

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting