Ocena kierowcy - Suzuki SX4 II S-cross Facelifting
xawery1000,
4 lata temu
Silnik 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Rok produkcji 2018
Przebieg:
28 tys. km
Okres użytkowania:
1 rok
3,93
8% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
zawsze szukam wyczerpujących i rzeczowych ocen i takie staram się dawać
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
przełącza biegi bez zarzutu , ale automat to nie manual,
komfort jest ale zrywu nie ma
3,0
Układ jezdny
to jest taczka na żelaznym kółku nadaje się tylko na idealnie równe drogi , poprzednie auto Meriva po prostu płynęła
5,0
Karoseria
nie ma zastrzeżeń poza bagażnikiem - nieustawny. niby ma wymiary i litry ale do merivy nie umywa się
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu lipa, pomimo kamerki poza tym wsteczne lusterka OK
2,0
Ergonomia
pod i op szyb trzeba trzymać do końca ? Why? Dlaczego z kluczyka nie można zamykać i otwierać wszyskich okien, w Merivie to było b fajne. Fotele niestety niewygodne , myślałem że ułożą się ale niestety. Domykanie drzwi ,trzeba dosyć mocno trzasnąć, dlaczego? B dobre oświetlenie ledy dzień noc automat ,ale czemu nie ma pozycyjnych gdy zostawię lewy kierunkowskaz nawet w w wartburgu to miałem. dobre auto wycieraczki do szyby przód ale tylna wycieraczka maleńka. . Powrót kierunkowskazu na pozycję niestety tylko po dużym skręcie . Dlaczego nie ma schowka lub miejsca na smartfona? a USB schowane w schowku cha cha . bezkluczykowy dostęp wygodny ale czy bezpieczny? ponadto chcąc cokolwiek włączyć nawet radio trzeba załączać zasilanie itd masakra nawet szyb nie można zam otw
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma wszystkich opcji wyboru kierunku nawiewów. Klimatronik dwustrefowy OK ale odparowanie przedniej szyby to po 2 kilometrach a w merivie po 15 sekundach - a tu kaszana
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bez zastrzeżeń szczególnie na szerokość natomiast wygoda jazdy na tylnej kanapie w tego typu autach nigdy nie jest komfortowa
2,0
Wyciszenie
głośny i koniec a opony są ciche, całe szczęście że niewiele jeżdżę w trasach
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
koszty w nowym aucie to przeglądy (wyszedł 900 pln) ale spalanie to porażka. te bzdury które wypisują ludzie to jakieś brednie. spalanie liczę nie ze śmiesznego komputerka tylko to co kupuję i płacę a to wychodzi około 8,5l do 9l przy normalnym użytkowaniu . w tzw trasie może byłoby 6,5 l i taka jest prawda. a tym co piszą o 5l to chciałbym aby powozili mnie za tą cena cha cha.
4,0
Stosunek jakość/cena
fajerwerków nie ma , jaka cena taka jakość plastiki tapicerka itd
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żadnych drobiazgów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych usterek jak narazie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
[l/100km]