Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

xawery1000, 4 lata temu
Silnik 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 28 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
3,93
8% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
zawsze szukam wyczerpujących i rzeczowych ocen i takie staram się dawać
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
przełącza biegi bez zarzutu , ale automat to nie manual, komfort jest ale zrywu nie ma
3,0
Układ jezdny
to jest taczka na żelaznym kółku nadaje się tylko na idealnie równe drogi , poprzednie auto Meriva po prostu płynęła
5,0
Karoseria
nie ma zastrzeżeń poza bagażnikiem - nieustawny. niby ma wymiary i litry ale do merivy nie umywa się
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu lipa, pomimo kamerki poza tym wsteczne lusterka OK
2,0
Ergonomia
pod i op szyb trzeba trzymać do końca ? Why? Dlaczego z kluczyka nie można zamykać i otwierać wszyskich okien, w Merivie to było b fajne. Fotele niestety niewygodne , myślałem że ułożą się ale niestety. Domykanie drzwi ,trzeba dosyć mocno trzasnąć, dlaczego? B dobre oświetlenie ledy dzień noc automat ,ale czemu nie ma pozycyjnych gdy zostawię lewy kierunkowskaz nawet w w wartburgu to miałem. dobre auto wycieraczki do szyby przód ale tylna wycieraczka maleńka. . Powrót kierunkowskazu na pozycję niestety tylko po dużym skręcie . Dlaczego nie ma schowka lub miejsca na smartfona? a USB schowane w schowku cha cha . bezkluczykowy dostęp wygodny ale czy bezpieczny? ponadto chcąc cokolwiek włączyć nawet radio trzeba załączać zasilanie itd masakra nawet szyb nie można zam otw
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma wszystkich opcji wyboru kierunku nawiewów. Klimatronik dwustrefowy OK ale odparowanie przedniej szyby to po 2 kilometrach a w merivie po 15 sekundach - a tu kaszana
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bez zastrzeżeń szczególnie na szerokość natomiast wygoda jazdy na tylnej kanapie w tego typu autach nigdy nie jest komfortowa
2,0
Wyciszenie
głośny i koniec a opony są ciche, całe szczęście że niewiele jeżdżę w trasach
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
koszty w nowym aucie to przeglądy (wyszedł 900 pln) ale spalanie to porażka. te bzdury które wypisują ludzie to jakieś brednie. spalanie liczę nie ze śmiesznego komputerka tylko to co kupuję i płacę a to wychodzi około 8,5l do 9l przy normalnym użytkowaniu . w tzw trasie może byłoby 6,5 l i taka jest prawda. a tym co piszą o 5l to chciałbym aby powozili mnie za tą cena cha cha.
4,0
Stosunek jakość/cena
fajerwerków nie ma , jaka cena taka jakość plastiki tapicerka itd
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żadnych drobiazgów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych usterek jak narazie

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting