Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

papo, 6 lat temu
Silnik 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Dynamiczny i bardzo oszczędny - pali mniej niż hybryda
Inne : Bardzo wygodne fotele.
4,0
Całokształt
Świetny stosunek jakości do ceny, obszerne i wygodne wnętrze. Wystarczające dla 4-osobowej rodziny, spory bagażnik. Oszczędny i dynamiczny silnik. Drobne niedociągnięcia jeżeli chodzi o możliwości dostrojenia komputera do swoich potrzeb, np. brak opóźnionego wyłączania świateł, czy doświetlania zakrętów, za małe kieszenie w drzwiach, brak chłodzonych schowków, braki w precyzji układu kierowniczego (trochę "gumowy" w środkowym położeniu), auto wychyla się na zakrętach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mały, ale wariat ;) wystarczająco dynamiczny, dobrze przyspiesza i mało pali.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, biegi lekko wchodzą.
4,0
Układ jezdny
Ciut za bardzo się wychyla na zakrętach, ale pewne prowadzenie, dość komfortowy.
4,0
Karoseria
Lakier podatny na zarysowania.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność z miejsca kierowcy i do tego kamera cofania.
4,0
Ergonomia
Wszystko OK, prócz obsługi komputera pokładowego
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, klimatyzacja też OK
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pojemne i wygodne auto, fotele wygodne nawet w dłuższej podróży
5,0
Wyciszenie
Bardzo przyzwoicie wyciszony
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Małe zużycie paliwa, przeglądy w cenach podobnych jak u innych producentów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kawał fajnego samochodu za rozsądne pieniądze - szukałem i w tej cenie nie znalazłem auta tej wielkości i z taki wyposażeniem, nawet reflektory LED.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting