Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Grzesiek, 6 lat temu
Silnik 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 21 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,77
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Naprawdę 1,0 jest dynamiczne.
5,0
Całokształt
Jak na SUVa jest bardzo dużo miejsca w środku w porównaniu z konkurencją w tym segmencie
Wrażenia
5,0
Silnik
Mimo że wydawałoby się, że 1.0 to za mało (a sam tak myślałem przy zakupie) w praktyce uważam, że sprawdza się znakomicie.
5,0
Skrzynia biegów
Moim zdaniem przełożenia w skrzyni nie zgadzają się z podpowiedziami na wyświetlaczu o konieczności zmiany biegów.
5,0
Układ jezdny
Super
Komfort
5,0
Widoczność
Czasami, ale jak to w każdym SUVie przeszkadzają podczas skrętu słupki boczne.
4,0
Ergonomia
Przełączniki wycieraczek wymagają czasami wyszukiwania ich opcji. Ponadto czujnik deszczu nie zawsze działa jak powinien.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak możliwości zamknięcia napływu powietrza w środkowych wlotach jest minusem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca dla kierowcy i pasażerów nawet tych z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Bardzo dobre ale czasami na autostradzie da się odczuć hałas przy wyższych prędkościach
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niskie
5,0
Stosunek jakość/cena
Wyposażenie w tej cenie jest bezkonkurencyjne.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W ciągu 1 roku eksploatacji na razie brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting