Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

sss, 7 lat temu
Silnik 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
3,69
13% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Frajda z turbinki
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : trzeba trzasnąć, by się zamknęło
Zawieszenie : nieco niestabilny przy nierównościach i zakrętach
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Korki w mieście i 8.5l, ale frajda z jazdy powyżej 3.5 tys obrotów - bezcenna
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting