Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Grzesiek, 7 lat temu
Silnik 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,77
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Super silnik 1,0 Boosterjet obawiałem się tej pojemności, ale po dwóch miesiącach użytkowania jestem zadowolony.
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Przesiadłem się z diesla 1,6 HDi 110 KM.Na początku widać delikatną różnicę w przyspieszeniu, ale tak naprawdę silnik 1,0 naprawdę daję sobie radę. Nie żałuję zakupu tej jednostki
4,0
Skrzynia biegów
Narazie po przejechaniu 1500 km czuć że biegi szczególnie 1 i wsteczny wchodzą z oporem. Czasami wsteczny trzeba wkładać dwa razy.Linie w kamerze cofania czasami się nie wyświetlają,ale można to zgłosić na gwarancji żeby wymienili jakiś czujnik.
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting