Przeniesienie napędu
: Napęd 4X4 w tak małym aucie plus 120 km robi robotę
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Rdza
4,0
Całokształt
Małe auto z dobrym prześwitem, sporą mocą, niskim spalaniem, 6-biegową skrzynią i napędem 4X4. Idealne miasto żeby parkować w mieście a na weekendy jeździć w trasy w góry / do lasu. Wszystko fajnie tylko niestety lubi go ruda, więc trzeba uważać z karoserią no i często pierdoły różne się psują. Nie zdarzyło się jednak żeby auto zostawiło nas na trasie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Super moc, dobre spalanie, całkiem niezawodny. Trzeba uważać na DPF, EGR i elektrykę.
3,0
Skrzynia biegów
6 biegów robi robotę w trasie, ale kultura pracy zostawia wiele do życzenia. Niestety skrzynia jest mniej trwała niż silnik.
5,0
Układ jezdny
Wszystko ok, proste rozwiązania to proste problemy i niskie koszty.
2,0
Karoseria
Rdza, rdza, rdza jak to w japońskim aucie. Trzeba niestety dbać na bieżąco.
Komfort
5,0
Widoczność
Wysoka pozycja, świetnie boczne szyby, zwarta bryła auta. Idealne dla osób poszukujących miejsc parkingowych w mieście.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, proste i plastikowe, ale działa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bagażnik mógłby być większy, ale wystarczy dla 4 osób.
2,0
Wyciszenie
Przy niskich prędkościach mogłoby być lepiej. Na trasie mimo wszystko diesiel plus 6-bieg, więc jest przyjemniej niż z wyjącym benzyniakiem.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
DPF i EGR to podstawowa bolączka, jeżeli działają brać śmiało.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 DDiS 120KM 88kW
[l/100km]