Przeniesienie napędu
: Mimo iż wiedziałem, ze to \"SuV\" to jednak na polnych drogach i w warunkach obecnej zimy jest bezkonkurencyjny w stosunku do dorosłych terenówek.
5,0
Całokształt
To świetne auto, niewiem naczym polega rożnica między nim a sedici ale ponieważ było tańsze wybrałem suzę.Dwie osoby i dzieci nie bedą zmeczone nawet po 1,5 tysiącu km.Ale wtedy lepiej wziąść kufer na dach bo bagaznik nie powala.Za to paliwa starczy na 700 - 800 km przebiegu. I nie przekraczać 110 bo bedzie strasznie głośno od relingów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Musiałem sie przestawic na diesla ale teraz doceniam jego walory. Niestety w starą poczciwa fiatowska 1,9 wsadzono japońską elektronike i filtr cząstek stałych który potrafi zgłupieć
5,0
Skrzynia biegów
Szóstka w trasie sprawdza sie doskonale
5,0
Układ jezdny
19 cm prześwitu i dołączane auto 4x4 na polne drogi daje poczucie frajdy z jazdy
Komfort
4,0
Widoczność
W mieście dokuczliwy jest gruby przedni słupek
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Poniewaz to diesel to zima trochę trzeba poczekac na ciepło w środku
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No cóż, to jednak mały wóz ale z przodu jest OK
5,0
Wyciszenie
Do 120 jest w porządku potem już sie nie pozrozmawia
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy rozsądnej jeździe jest oszczędne, zima z napedami załaczonymi zwieksza apetyt.Koszmarem są przeglądy co 15 tys. i po 1000 - 1200 PLN.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dwa lata temu Suza była zdecydowanie tańsza od sedici i dlatego ja kupiłem.Myślę, że to był świetny wybór. Teraz auto nadal jest siebie warte. Tylko te ceny przeglądów........
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez problemów po 70 tys.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak, filtr cząstek stałych zabrał pół mocy silnika na szczęście po powrocie z wakacji. Ale samochód dostał w kość w Alpach.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 DDiS 120KM 88kW
[l/100km]