Karoseria
: Jest szpanerski wygląd, no i bezawaryjność.
4,0
Całokształt
Ogólnie dobrze dopasowałem auto do potrzeb mojej rodziny / żona jest zadowolona. Ma swoje plusy i minusy i tryeba to skalkulować, ale ja ynałem je już przed zakupem i wiedziałem, co biorę.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik ma dużą moc 143 KM, trochę przymulony przez pierwsze 2 minuty. Chodzi cicho, dynamiczny.
5,0
Skrzynia biegów
Jak zwykle amerykańskie automaty, to klasa sama w sobie. Bezobsługowe, bezawaryjne, wyregulowane, dużo lepsze niż europejskie tiptroniki. Idealne przełożenia, jakby czytał w myślach - kiedy ma tylko przyspieszać, a kiedy ma redukować i wyprzedzać...
5,0
Układ jezdny
Dobrze się trzyma drogi. Napęd 4x4 sprawdza się w mieście zimą, ale samochód terenowy to nie jest, bo w teren to zbyt mały prześwit ma.
Komfort
3,0
Widoczność
Trochę słabo widać po skosie w przód.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko odmraża w zimie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód w środku przestrzenny, tylko bagażnik malutki.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części drogie, bo to amerykańska wersja, na szczęście auto jest bezawaryjne. Ostatnio w ciągu roku części się pojawiły w hurtowniach i są tańsze. Spalanie wysokie, bo jeżdżę po mieście głównie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Dałem niewiele za dobrze prezentujący się samochód, wszyscy oceniający na oko, dziwią się, że tak mało kosztował! Dodatkowo okazało się, że nic nie nawaliło przez 1,5 roku! Wymieniałem tylko klocki hamulcowe, olej i filtry.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 146KM 107kW
[l/100km]