Trzeba pamietac ze to silnik o zmiennych fazach rozrzadu, wiec jesli chce sie nim jechac (!) to conajmniej 4500 obrotow. Jest troche glosnawy, ale ma fajne brzmienie. Jak ktos narzeka ze nie ma mocy do 3000 obrotow, to powinine kupic TDI.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra! Zero minusow...
4,0
Układ jezdny
4x4 bylby na pewno lepszy, ale i tak fajnie sie sklada w lukach...
Komfort
3,0
Widoczność
Jak na takie auto, gdzie widocznosc powinna byc wzorowa, to jest przecietnie - szczegolnie przez mocno pochylone przednie slupki
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
tutaj piatka z plusem! wszystko przemyslane - prosto, bez fajerwerkow, intuicyjnie...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na w sumie maly samochod jest super...
4,0
Wyciszenie
tylko silnik troche za glosny
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
paliwozerny! Ale to cena za piekne obroty, o jakich wspomnialem przy opisie silnika...
5,0
Stosunek jakość/cena
tutaj nie konkurencji! Corsa z 1.4 90KM byla drozsza. Zero komentarzy
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za wczesnie
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
za wczesnie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
[l/100km]