Przeniesienie napędu
: Wejście napędu na drugą oś czyni cuda! Nie jest mi już straszna żadna zaspa ani błotnista droga!
5,0
Całokształt
Po różnych opiniach, jakich się naczytałem, z chwilą nabycia tego modelu przeżyłem bardzo miłe zaskoczenie - w każdym zakresie!
Wrażenia
4,0
Silnik
Mocny, ale trochę krowiasty - nie ma co liczyć na sportowy zryw.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo płynne przerzucanie biegów.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Dobry ocynk, brak śladów rdzy, nawet w miejscach zdartego lakieru.
Komfort
4,0
Widoczność
Boczne słupki nieco ograniczają, ale przeszkadza to tylko na samym początku (potem człowiek się przyzwyczaja, a świadomość wzmocnienia klatki bezpieczeństwa jest bardzo istotna).
4,0
Ergonomia
Przy jeżdżeniu po zakorkowanym mieście trochę bierze paliwa (9-10 l), ale w przestrzeni pozamiejskiej łączonej z ruchem małomiasteczkowym (tak jak w mojej sytuacji) i płynnej jeździe można zejść do 6,9 l/100km (takie mam średnie zużycie).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszysyko ok!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Przy szybkiej jeździe trochę szumi, ale już po tygodniu się tego nie słyszy. ;)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez 10 lat przepaliła się tylko 1 lampka. :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miałem jeszcze żadnej awarii - mimo, że mój sx4 ma już ponad 10 lat.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
[l/100km]