Układ elektryczny
: Żarówki w przednich reflektorach wciąż oryginalne
3,0
Całokształt
Samochód mam 10 lat, 92tyś km (głównie jazda miejsko - podmiejska). Zaleta nr 1 to bezawaryjność i bardzo niskie koszty utrzymania. W konfiguracji z automatem samochód bardzo dobrze sprawdza się w mieście - dobra widoczność, łatwe parkowanie, większy prześwit pozwala bez obaw wjeżdżać na krawężniki. Przy spokojnej jeździe automat wcześnie zmienia przełożenia, co pomaga osiągać bardzo dobre wyniki spalania. I tu jego zalety się kończą i zaczynają mniejsze bądź większe wady/uciążliwości. Nie jest to samochód dla motoryzacyjnych purystów. Sympatyczny wygląd kryje technikę z lat 90.
Wrażenia
4,0
Silnik
U mnie automat zmniejsza dynamikę, ale obiektywnie silnik jest ok. jeździ jak typowa wolnossąca benzyna ze zmiennymi fazami rozrządu.
3,0
Skrzynia biegów
To mój pierwszy automat i mimo, że ma wady (głównie wynikające z tylko 4 biegów) to do spokojnej jazdy jest idealna.
3,0
Układ jezdny
Komfort na nierównościach słaby, ale prowadzenie zaskakująco dobre. Różne hałasy nie wynikające z usterek.
3,0
Karoseria
Sympatyczny wygląd, ale jakość spasowania i wykonania w niektórych miejscach budzi zastrzeżenia. Słaby lakier, ale brak korozji
Komfort
4,0
Widoczność
Ogólnie bardzo dobra. Wada to słupki A
4,0
Ergonomia
Generalnie ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wieje mi chłodem w zimie z tunelu centralnego
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Po wielkości nadwozia można spodziewać się więcej
1,0
Wyciszenie
Jeden z głośniejszych samochodów jakim jeździłem.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
[l/100km]