Inne
: nic mnie nie zakoczyło auto ogólnie jest b. słabe
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: układ kierowniczy do wymiany po 15000
Przeniesienie napędu
: olej w tylnim moscie -juz 2 razy był wymieniany przebieg auta to 15000
Układ hamulcowy
: szybko scierające się klocki
3,0
Całokształt
gorszego auta jeszcze nie miałem !
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik pracuje cicho , jest nawet elastyczny ,niestety po dystansie 10tys km (nowe auto) stan oleju na bagnecie był przy dolnej kresce . Jak na nowe auto 1litr oleju na 10000 to duzo
2,0
Skrzynia biegów
niestety po dystansie 15 000km skrzynia wydaje dziwne dzięki bedąc na 3 biegu
1,0
Układ jezdny
po dystansie 15000 aso stwierdziło duze luzy na przekładni kierowniczej skończyło się to wymianą układu kierowniczego
Komfort
1,0
Widoczność
siedzi się wysoko , niestety boczne słupki przy przedniej szybie bardzo utrudniają widoczność
2,0
Ergonomia
tandetne , trzeszczące plastiki w środku
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
duża i chyba jedyna zaleta tego samochodu nic nie paruje klima działa wzorowo
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
limuzyna to to nie jest. Nie wygodne przednie fotele (za twarde po dystansie 100 km zaczynają boleć plery i poślady)
3,0
Wyciszenie
przy wiekszych prędkościach głośno
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
smok . Jak na samochód z silnikiem 1,6 pali naprawde dużo 11 litrów miasto , 8litrów trasa
3,0
Stosunek jakość/cena
przeciętnie
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kupując Suzuki byłem przekonany , że japońskie samochody są niezawodne. Niestety pomylilem się . Tak awaryjnego samochodu jeszcze nie miałem . Wymiana układu kierowniczego po 15000 km , klocki hamulcowe wytrzymujące 10000km , 2 krotna zmniana oleju w tylnim moście , zmiana zawiasu w lewych tylnich drzwiach no i zjada litr oleju na 10000km masakra przypominam ze auto ma nicałe 16000km
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
[l/100km]