Zawieszenie
: Zawieszenie i napęd 4x4, całkiem sprytny i przydatny.
5,0
Całokształt
Udany zakup.
Wrażenia
5,0
Silnik
Znacznie lepiej niż Almera, choć głośniej.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą z wyraźnym "kliknięciem". Skrzynia nie nadaje się do szybkiego zmieniania biegów, ale do spokojnej jazdy super!
5,0
Układ jezdny
Obawiałem sie, że będzie bujać na zakrętach i podskakiwać na nierównościach jak Jimmy, a tu wielka niespodzianka - to jedno z najlepszych zawieszeń na nasze drogi, jakie testowałem.
Komfort
4,0
Widoczność
Przeszkadza dziwny słupek z przodu i zaokrąglone błotniki przy przeciskaniu się między zaparkowanymi samochodami.
5,0
Ergonomia
Nic dodać, nic ująć (poza widocznością, ale to innny temat). Wygodne siedzenia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Żadnych uwag.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tyle miejsca w takim krótkim rozstawie osi? Kolejne zaskoczenie.
Z tylu dla 2 dorosłych lub 3 dzieci.
4,0
Wyciszenie
Silnik głośny (bardziej niż w Nissanie).
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na swoje gabaryty, bardzo pozytywnie. Spala podobnie jak Almera w mieście (8-10 l/100 km), ale na trasie za dużo.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wahałem się czy wziąć Kię Ceed, ale chyba wybór okazał się dobry. Suzuki lepiej trzyma cenę. Po roku jest wart ponad 48 tys. zł.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Odpukać, nic się nie psuło. W serwisie nie byłem z niczym :)
Trochę hałasują przednie hamulce, ale ASO mówi, że to normalne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Oby tak dalej...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
[l/100km]