Przeniesienie napędu
: Rewelacja na śnieg, ulewy, błoto.
5,0
Całokształt
Daje dużo frajdy z jazdy i ciągle obcy ludzie się pytają ´Panie, co to za auto - takie fajne!´ :-)))
Wrażenia
4,0
Silnik
Typowy 16V 1.6.
4,0
Skrzynia biegów
Redukcja z V na IV czasami utrudniona.
5,0
Układ jezdny
Znakomicie trzyma się drogi. Jeden z niewielu samochód, w których ESP nie jest niezbędny nawet kiepskiemu kierowcy :)
Komfort
5,0
Widoczność
Do przednich słupków trzeba się przyzwyczaić, ale widoczność w mieście i tak jest lepsza niż w wielu nowych modelach.
5,0
Ergonomia
Jedyny problem, to konieczność wychylenia się do przodu żeby wcisnąć przycisk komputera pokładowego.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybkie nagrzewanie, wydajna klimatyzacja (dodatkowe nawiewy dla pasażerów z tyłu!).
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Każdy się zmieści - od 160 do 190 cm. Z tyłu podwyższona kanapa. Przestrzeń kosztem bagażnika wielkości jak w Corolli 5D.
4,0
Wyciszenie
Silnik ma rasowe brzmienie, ale go słychać od 4000 obrotów (typowe dla 16V).
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy tańsze niż u innych japończyków. Napraw brak. Zużycie paliwa jak w moim drugim samochodzie (1.4/16V !), więc bardzo dobrze na tę masę, bryłę i napęd 4x4.
5,0
Stosunek jakość/cena
Naprawdę wart swej ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych usterek, skrzypień itd.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
[l/100km]