90 km plus coś tam z elektrycznego to aż za dużo jak na taką wagę .Jeździ się tym jak gokartem, poprostu bajka
4,0
Skrzynia biegów
Brakuje 6 , i zabezpieczenia przed wrzuceniem R - już kilka razy mało co nie wrzuciłem rakiety ( ale tak to jest jak autkiem żony jeździ się okazyjnie a na co dzień jedzi się autem z 6 biegowym)
5,0
Układ jezdny
Trochę za miękki za to zawraca w miejscu.
3,0
Karoseria
Lakier to jakieś plastelinowe g...., Od razu zakup lakieru do zaprawek bo byle kamyczek i odpryskuje. Czyli od 30 lat bez zmian Suzuki zgnije a silnik dalej będzie jak nowy.
Komfort
3,0
Widoczność
Żona ma 168 i aby zobaczyć sygnalizację świetlna musi się schylić .
4,0
Ergonomia
Dwa minusy - brak pokrętła w radiu ( jest nie intuicyjny pasek ) i włącznik podgrzewanych siedzeń jest za głęboko koło ręcznego.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje super ( fotele aż za bardzo ) chłodzi tez. Niestety tryb auto działa średnio.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na takie małe pudełko to aż dziwne . 186 cm wzrostu 120kg wagi i wsiadasz jak do suva. Autko wysokie , maska krótka , bagażnik mikroskopijny = sporo miejsca w środku. W suzuki zastąpiła fabie3 tam było mniej miejsca.
3,0
Wyciszenie
Powyżej 90 to koszmar - auto typowo miejskie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jakich kosztów - wymiana oleju 240 zł w salonie , wada pierwsza wymiana po 1000 km bo fabrycznie jest olej 0w20
5,0
Stosunek jakość/cena
60 tys autko z navi ,full led , kamera cofania , podgrzewanymi fotelami , ładnymi aulfegami itd.. fabia w takiej konfiguracji kosztowała by 84 tys
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mały zbiornik paliwa ( cos 30 litrów )
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak za niski przebieg
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 DualJet SHVS 90KM 66kW
[l/100km]