Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki Swift VI Hatchback

roman.kuty, 10 miesięcy temu
Silnik 1.0 BoosterJet 111KM 82kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 89 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Suzuki Swift VI Hatchback 1.0 BoosterJet 111KM 82kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,43
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : zwarte szybkie i niemalże bezpośrednie. Jeżdżę też Stelvio /chyba ostatnie auto z mechaniczną szperą/ a czasem jeżdże służbowym Yarisem to znacznie bliżej do Stelvio niż do Yaris.
5,0
Całokształt
Auto kupione dokładne do moich potrzeb: miasto i wokół komina, szybkie, bezawaryjne, nie będące w zainteresowaniu złodziei, niskie OC i AC, o niskim spalaniu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Trzycylindrowiec ale porównaniu do: Peugeota, Yaris, Renault, drga najmniej a często wcale. Nawet czterocylindrowy Colt (78 000km przebiegu) już drga bardziej. Z turbiną i podkręconą mocą do 134 KM całkiem szybko jeździ (ok 8,2 sek do 100 km).
4,0
Skrzynia biegów
Krótki skok, często ciężko wrzucić wsteczny.
5,0
Układ jezdny
rewelacja, na zakrętach niska masa nie powoduje dużej siły odśrodkowej. Mieszkam w górach i lubię pokonywać zakręty szybko. Często beeemki nie mogą mnie wyprzedzić, chyba że im na to pozwolę...
4,0
Karoseria
Miękki lakier i bez foli na masce szybko będą odpryski lakieru.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak mini - jak jestem na światłach pierwszy staję znacznie dalej aby widzieć światła.
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką a i cykorka dla pasażera z przodu jest...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja po 7 latach nadal działa. Szybko schładza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 182 cm i sporo miejsca nad głową. Brakuje regulacji kierownicy w poziomie.
1,0
Wyciszenie
BRAK. Samodzielnie wyciszyłem: podłoga, wszystkie drzwi, nadkola, bagażnik, dach i komora silnika. Dopiero po tym jest lepiej - koszt ok 2000 zł /materiały/
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W ciągu 2 lat wymieniłem 2 żarówki dwu włóknowe - 32 zł. ALE w auto wpakowałem: 1. LEDy Philipsa - 500 zł 2. wyciszenie - 2000 zł 3. nowe radio z głośnikami - 3450 zł 4. podniesienie mocy - 1200 zł 5. oklejenie auta - 6500 zł 6. oklejenie kierownicy skórą - 450 zł
4,0
Stosunek jakość/cena
w 2017 cena zakupu 62500 zł + drugie felgi z oponami za 3400 zł. Dużo jak na małe, niesportowe auto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2x żarówki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 BoosterJet 111KM 82kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki Swift VI Hatchback