Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki Swift VI Hatchback

quadalcanal1, 7 lat temu
Silnik 1.0 BoosterJet 111KM 82kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 1 tys. km
Suzuki Swift VI Hatchback 1.0 BoosterJet 111KM 82kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,69
18% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
nie ma lepszego dla swiadomego, zalety: małe ale duze w srodku, mały silnik ale dzieki konstrukcji i masie auta b żwawe autko (silnik 1.0). Mało pali, jak poprzednie zapewne wysoko bezawaryjna benzyna, nowoczesne.
Wrażenia
5,0
Silnik
nie czuć że to trzylindrowe, mam porównanie do Captura tce 0,9 oraz do Yaris 1.0. nie chce te modele za darmo... swift z turbina i mocy 111KM przy masie 865 kg naprawde daje przyjemnosc z jazdy, nie chce juz wolnossaka. zaczyna ciągnąć od 1800 obrotów, spalanie w miejskim cyklu obwodnicą do pracy ok 5,5l a na trasie przy spokojnej trasie tylko 4,8l
4,0
Skrzynia biegów
czasem nie mogę dobić 5 bieg, krótkie skoki przyjemne
5,0
Układ jezdny
świetnie trzyma zakrety, obniżony o ok 2 cme szerszy o 4 cm w stosunku do poprzedniego, sprawia radość na górskich drogach.
Komfort
5,0
Widoczność
jak w poprzednim szyba przednia niewielka i dach nisko wiec od swiateł z dala.. ale co mi to przeszkadza? tył - przy cofaniu b pomaga kamera. wąski słupek A wiec jest komfort.
4,0
Ergonomia
dobrze, wszystko pod reka, brak w tylniej kanapie oparcia. w wersji na Japonie jest opuszczany podłokietnik dla kierowcy. jest schowek pod deska gdzie zmieszcze smartfona 5,5'' gdzie w Peugeot 508 nie ma gdzie schowac 4 cali..jak to dobrze ze tablet nie wystaje ponad deske tylko jest w niej zaszyty.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
chyba dobrze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
to jest totalne zaskoczenie. dla kierowcy o wzroscie 182 cm z tyłu miejsca jest wiecej niż w bmw E90! naprawdę sporo miejsca z tyłu, tak jak nareszcie zwiekszyli bagażnik i można cos w nim przewiesc. nawet haczyk na zakupy jest! wygodne fotole. wadą to nie regulowane tylnie zagłówki...
5,0
Wyciszenie
nareszcie świetnie wytłumiony, cisza bo turbina obniza obroty ale i osłona komory silnika, dobrze wytłumiony w srodku, genialne.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
swietne spalanie. cykl mieszany 12km do pracy i pali mi ok 5,2 l a jadę żwawo. w trasie ok 100-120 km/h ok 5l.
4,0
Stosunek jakość/cena
tą wersje kupiłem za 63 000 ale warto bo i b ładnie wygląda bicolor a i inne felgi dają troszkę indywidualizmu. sa tansze auta ale albo drżą albo dużo palą albo wyglądają nijako, dość wysoka cena bo to ostatnie autko z Japonii więc i w cenie zaszyta wysoka akcyza. nie chce aut robionych w anglii, turcji czechach.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak poprzednie wersje zapewne i ta będzie wysoko bezawaryjna.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 BoosterJet 111KM 82kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki Swift VI Hatchback