Ogólnie samochód bardzo funkcjonalny i ekonomiczny, rok produkcji 2020, 1,2l. 83kM
Wrażenia
5,0
Silnik
Oszczędny i przyjemnie pracuje.
5,0
Skrzynia biegów
Lekko wchodzą biegi, dobrze dopasowany 5 bieg.
5,0
Układ jezdny
Cichy, dosyć sprężysty i przymny w jeździe.
4,0
Karoseria
Delikatny lakier, brak wygłuszeń i konserwacji.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra pozycja za kierownicą i świetna widoczność.
5,0
Ergonomia
Dobrze,wygodne fotele i pozycja, szczególnie przydatne w mieście.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylator na biegu od drugiego wzwyż dość słychać.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na taką wielkość samochodu bardzo dobrze.
3,0
Wyciszenie
Fabryczne kiepskie, trzeba zrobić samemu wtedy jazda jest przyjemna.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mało pali ok. 4,5l/100 i nie bierze oleju.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena obecnie dosyć wysoka.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niestety lakier na stalowych felgach zaczyna płowieć po kilku miesiącach, następnie staje się porowaty i po około 4 latach zaczyna korodować. Podejście serwisu jest niedorzeczne bo każą felgi czymś smarować i ciągle czyścić, natomiast felgi zapasowe sprzedają pokryte zewnętrznym lakierem zabezpieczającym czyli problem znają. Posługują się wykrętem formalnym w postaci tylko rocznej gwarancji. Nie chcą uznać wady produkcyjnej polegającej na użyciu zbyt mało odpornego na nadfiolet lakieru. Takie żałosne przedstawienie ze strony Suzuki Poland.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 VVT 94KM 69kW
[l/100km]