Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki Swift V Hatchback 5d

swift, 13 lat temu
Silnik 1.2 VVT 94KM 69kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 14 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki Swift V Hatchback 5d 1.2 VVT 94KM 69kW 2010-2013 - Oceń swoje auto
4,54
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Obawiałam się tej nowej jednostki napędowej, jak pokazało życie zupełnie niepotrzebnie. Na wysokich obrotach ma niesamowitego kopa.
5,0
Całokształt
Miejskie zadziorne autko dla pań i panów. Ładnie się prezentuje, fajnie się prowadzi i daje wiele frajdy z jazdy. Jestem bardzo zadowolona z wyboru tego auta. Polecam!
Wrażenia
5,0
Silnik
Dla mnie idealnie. Równo pracuje, pięknie się wkręca na wysokie obroty. Na postoju praktycznie nie słychać silnika. Gdy przesiadłam się do tego modelu przez pierwsze dni musiałam sprawdzać czy w ogóle silnik pracuje.
4,0
Skrzynia biegów
Ładnie wchodzą. Choć czasem jest problem z wrzucaniem jedynki. Przełożenia są precyzyjne i aż przyjemnie je zmieniać.
5,0
Układ jezdny
Auto trzyma się drogi jak przyklejone. Można bez obawy wchodzić troszkę szybciej w zakręty niż by się wydawać mogło. Nie ma przechyłów. Doskonale reaguje na ruchy kierownicy.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest ok. Ale z widocznością do tyłu nie jest ok. Przy podniesionych zagłówkach i szerokich słupkach bocznych widoczność w prawą stronę jest bardzo ograniczona. I faktycznie trzeba pamiętać, żeby za blisko świateł nie zatrzymywać auta. Co prawda ja dość wysoko siedzę, ale nawet przy maksymalnie obniżonym fotelu dach zasłania widoczność;-) Ogromne lusterka boczne rekompensują braki w zakresie widoczności. Chyba są największe w tej klasie samochodów. A pewnie i właściciele innych aut, z wyższej półki, mają powody do zazdrości;-)
4,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki. Obsługa intuicyjna. ilość schowków wystarczająca. Uchwytów na napoje też sporo. Plastiki dobrze spasowane, po 14 tysiącach nic nie trzeszczy (porównuje do poprzedniczki tego modelu, stąd ten zachwyt)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko się nagrzewa. Przy obecnych temperaturach z rana wystarczy mu kilka minut by powiało ciepełkiem. Klimatyzacja też bardzo wydajna.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Osoby z przodu bez problemu zniosą nawet najdłuższą podróż. Gorzej z pasażerami na tylnych siedzeniach. Tam może już zabraknąć miejsca na nogi, szczególnie wówczas gdy Ci z przodu to do najniższych nie należą;-)Ale na krótsze wypady nawet w piątkę można w miarę wygodnie się przemieszczać. Bagażnik niewielki 211 l., w katalogu. Ale ja upchnęłam średnia torbę i wielki plecak 40 l. i in. drobne rzeczy. Jak się chce to się da;-)
4,0
Wyciszenie
Na biegu jałowym w ogóle nie słychać silnika. Do 100 km jest bardzo dobrze, powyżej robi się już głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po dotarciu auto spala katalogowo. W trasie, ale bez dróg ekspresowych zeszłam do 4,7 l/100 km. W ruchu mieszanym miasto/trasa maks 5,5 l/100km Na jednym baku przejeżdżam przy dobrych wiatrach ok. 800 km. Jest dobrze;-)
4,0
Stosunek jakość/cena
Z takim wyposażeniem wart swojej ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 14 600 km przejechanych mogę stwierdzić, że jest to bolid niezawodny.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
To jest wciąż nowe auto, nie ma prawa nic się popsuć.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 VVT 94KM 69kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki Swift V Hatchback 5d