Jak na tak malutki silnik jest doskonale. Nie wiem jak przy pełnym obciążeniu ale raczej go to nie czeka... Trzeba będzie (po 1-ym tysiącu) jeździć na wysokich obrotach - jak zazwyczaj w japończykach.
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacja. Zwłaszcza zmiana biegów. Krótkie, precyzyjne, \"suche\" ruchy. trochę jak motocykl:). W służbowym mondeo IV wachnięcia dźwigni jak w autobusie.
5,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi jak mondeo. Nierównosci oczywiście czuć bardziej ze względu na wielkość ale w zakrętach jest świetnie.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie ma się do czego przyczepić. Szybki są z tyłu małe ale autko tak malutkie z wielkimi lustrami, że trudno byłoby źle zaparkować.
5,0
Ergonomia
Nie ma co ględzić, wszystko na miejscu prócz \"głupkowatego\" przełącznika komputerka przy zegarach, do którego trzeba pchać łapę przez kierownicę!? Poza tym ze smakiem zaprojektowane i wykonane wykończenie, jakie trudno znaleźć w takich maluchach, plastik ale nie rzuca się to w oczy bo dobra jakość i nie ma stylistyki AGD. Yaris a zwłaszcza jazz biją po oczach tą \"nowoczesnością\" kształtów i materiałów.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód perfekt. Przy pięciu dużych chłopach i cofniętych fotelach z tyłu byłoby pewnie nieciekawie...
4,0
Wyciszenie
Nie mam zastrzeżeń. Na razie jazda delikatna. Po 1000 przy większej prędkości zobaczymy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie nie doszło jeszcze do 6.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Chyba za wcześnie...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam nadzieję, że nie wystąpią.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 VVT 94KM 69kW
[l/100km]