auto do konkretnego segmentu klienta: miejskie auto, ktory oczekuje bezawaryjnosci niskiego spalania i potencjalnie niskich kosztow naprawy, poniewaz auto jest proste! podobnie swift sport tanie i dobre auto o sportowym zacieciu.
Wrażenia
5,0
Silnik
po 40 000 przebiegu na wolnych obrotach nie slychac ani nie czuc silnika. mily odgłos wiertarki podczas krecenia pow 4000. brak falowania obrotów. elastycznosc srednia, czesta zmiana biegow. ale ten typ tak ma.
5,0
Skrzynia biegów
biegi wchodza luzno idealnie wrecz.
5,0
Układ jezdny
swiadomie kupilem to auto dla specyfiki jezdnej. zadne auto do 50 000 nie ma tak swietnego prowadzenia w zakretach. twarde zwarte prowadzenie, tam gdzie inni zwalaniaja przy 100 km/h ja dodaje gazu i nie boje sie o wypadniecie z drogi. idealne zawieszenie na gorskie drogi. to jest dobrze skretny gokart, dobra reakcja ukladu kierowniczego, lepiej bedize tylko w BMW.
Komfort
3,0
Widoczność
wszyscy narzekaja na widocznosc przez przednia szybe i to jest faktem. ale czy jest obowiazek stawania pod sygnalizatorem, zmaiast 4 m przed nim? wtedy widac swiatla. lusterka pokazuja b duzy obszar z tylu i jest to ogromny plus- z mysla a czestym miejskim parkowaniu tylem.
4,0
Ergonomia
idealne przyciski w kierownicy, prosta obsluga przyciskow w panelu. proste intuicyjne auto wlacznie z obluga. jedynie tylnia polka nie zamocowna linkami czesto spada podczas podnoszenia jej.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybkie odparowywanie szyb bez klimatyzacji po 2 min jazdy mam cieple powietrze. dla mnie idealnie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 185 cm i nadal miejsce pod sufitem. dobrze wyprofilowane boki w fotelu, mozliwosc podniesienia dosc wysoko fotela ulatwia chocby wsiadanie. z tylu 2 osoby zmieszcza sie ale jazda po400 km moze byc lekko uciazliwa, tylko czy to jest auto rodzinne? swiadomy zakup niewozenia powietrza tylko malego zwinnego gokarta.
3,0
Wyciszenie
powyzej 120 km/h slychac szum powietrza, pamietajmy nadal ze jest to auto miejskie wiec nie mozna tego wymagac aby bylo cicho na autostradzie />=140 km/h/
do 100km/h nie slychac i nie czuc silnika! czasme mam odruch stojac na swiatlach wlaczania silnika, ktory..nadal pracuje
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
po co mi diesel skoro jezdzac przepisowo i z zasadami eco pali mi 5,5 w cyklu mieszanym. na trasie 4,5. natomiast jak poszlajej w gorach na wysokich obrotach nie przekraczam 6L!!!. dodatkowo stosuje dwusiarczek molibdenu jako dodatek do oleju, olej 0W30, wmontonwe swiatla do jazdy dziennje /ledy/ moze to tez ma niewielki wplyw na spalanie?
5,0
Stosunek jakość/cena
2 drzwiowe z kompletem kol /zimowe+letnie na alusach/ za 43 000 z lakierem metalicznym w wersji comfort. drogo? a prosze mi znalezc z podobnym wyposazeniem w tej cenie...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie mam prawie 40 000, nic sie nie popsulo, padl tylko akumulator ale tu mam swoją wersje wydarzen /dotyczy uczciwosci dealera/
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak usterek w koncu to japonskie auto /mimo ze zlorzone na Węgrzech/
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 VVT 94KM 69kW
[l/100km]