Zawieszenie
: trzeba się przejechać żeby to opisać
5,0
Całokształt
był to bardzo dobry wybór, im dłużej go mam tym bardziej go lubię.
Wrażenia
4,0
Silnik
przy niskich obrotach cicho potem troch głośniej ale to minie przeszkadza, lubi sobie wypić na wysokich obrotach.
4,0
Skrzynia biegów
dobra ale daleka od ideału,
5,0
Układ jezdny
auto jedzie jak przyklejone, ciężko wyczuć kiedy się przesadza bo bez różnicy czy wchodzisz w zakręt 60 czy 130 bo auto w ogóle się nie przechyla w zakrętach
Komfort
4,0
Widoczność
na boki super, lusterka ogromne:) ale na światłach trzeba się schylać bo dach mimo tego że jest wysoki to wszystko zasłania.
4,0
Ergonomia
dla mnie ok, przydatne uchwyty na butelki w drzwiach i schowek na górze deski rozdzielczej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
suzuki w sam raz na 4 os bo na tyle jest zarejestrowany.w tyle napewno więcej miejsca niż w peugeot 206.
5,0
Wyciszenie
dla mnie bardzo dobrze wyciszone auto. Po przesiadce z 2.0 HDi czasami zastanawiam się czy mam silnik uruchomiony.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak narazie 5.7 trasa, 6-6.5 miasto. Pierwszy przegląd przy 1000km 190zł, wymiana opon na zimowe 120zł. Aso Kraków Jasnogórska, następny po 15000km - 580zł kolejny chyba 800zł a potem znowy 580zł.
Oczywiście przeglądy co 15000km.
5,0
Stosunek jakość/cena
w tej cenie masz 68konną fieste która prowadzi się jak taczki z gnojem i ma kokpit jak transformers albo punto 1.2 69koni, jest jeszcze kia rio ale trochę droższa ale też super autko, a porównując do Colta to Swift go miażdży pod każdym względem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ciężko ocenić po 1000km
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ciężko ocenić po 1000km
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 VVT 94KM 69kW
[l/100km]