Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki Swift V Hatchback 3d

przemek@wordjg.pl, 13 lat temu
Silnik 1.2 VVT 94KM 69kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki Swift V Hatchback 3d 1.2 VVT 94KM 69kW od 2010 - Oceń swoje auto
4,15
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
4,0
Całokształt
miejskie auto z fantastycznym wygladem /2 drzwiowe na alusach przycaga wzrok/ i mozliwoscia delikatnej brawury /oczywiscie przy przekroczeniu tych 5000 obr/min/
Wrażenia
4,0
Silnik
na biegu jałowym nie czuć pracującego silnika, powyżej 4 000 obr wiertarkowy gwizd miły dla ucha. średnio elastyczny wymaga częstej redukcji. Bez turbo ale własnie o to chodzi, nie chcemy awaryjnego turba jak wybieramy siwfta, proste.
4,0
Skrzynia biegów
precyzyjnia, krótkie skoki, jak w japończyku, seato vw skodo coś tam daleko w tyle.
4,0
Układ jezdny
tam gdzie carismą mogłem wjechać 70 teraz 100 i więcej, dla mnie rewelacja, ponoć tylko bmw może więcej ze swoim zawieszeniem. wersja comfort na 15 \'\' obręczach ale troche twardo.
Komfort
4,0
Widoczność
prawie, przednia szyba powinna być odsunieta ok 20 do tyłu odsłaniając światła, teraz musze stawac dosc daleko od swiateł. natomiast duze lusterka boczne sa rewelacyjne, wewnetrzen jest za male , delikatne ruchy glową i trace kontakt.
4,0
Ergonomia
wsiadam i jade, nawet popularnie opluwane patyczki mi nie przeszkadzają (przyciski wyświetlania danych)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
rewelacja dla przednich siedzen, swiadomie kupilem auto 3 drzwiowe bo tył jest mi raczej zbedny wiec sie nie czepiam. ale 3 pasazer wytrzymał 100 km na tylniej kanapie oceniajac komfort na mozlwiy. nie dotykał sufitu ani kolanami mojego oparacia wiec jest ok. z przodu usiadzie wygodnie osoba nawet z 2 metrowa wysokoscia. jedynie boczki foteli dosc ciasne.
4,0
Wyciszenie
powyzej 110 km/h zaczyna byc glosno no ale co mozna wymagac od auta miejskiego?!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa autostrada 120 i co chwila redukcja, na 140 spalanie 5,6L cykl mieszany(do pracy 12 km obwodnica 3 swiatla spory luz rano) wynik to 5,5L przy normalnej mądrej jeździe. ostra jazda to wynik ok 6,2L. dziekuje dieslom z ich awaryjnymi kołami dwumasowymi, DPF, turbinami itp. Nawet TSI czy TFSI nie jest zadna rewelacja w stosunku do tego modelu suzuki a przy okazji bardziej awaryjne..
5,0
Stosunek jakość/cena
tanie ciekawe auto do ktorego nic sie nie mozna przyczepic. jezdzilem juz coltem, C3, fabią, i w tej klasie jest to najlepszy wybór po mini...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
popsul sie przycisk \"disp\" w radiu po wcisnieciu pozostaje w tej pozycji blokujac reszte. detal ale w nowym aucie?
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
mam nadzieje ze nic przez 3-4 lata po to sie kupuje japonskie auto.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 VVT 94KM 69kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Suzuki Swift V

Liczba wpisów: 4

Suzuki Swift V – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Suzuki Swift V Hatchback 3d