miejskie auto z fantastycznym wygladem /2 drzwiowe na alusach przycaga wzrok/ i mozliwoscia delikatnej brawury /oczywiscie przy przekroczeniu tych 5000 obr/min/
Wrażenia
4,0
Silnik
na biegu jałowym nie czuć pracującego silnika, powyżej 4 000 obr wiertarkowy gwizd miły dla ucha. średnio elastyczny wymaga częstej redukcji. Bez turbo ale własnie o to chodzi, nie chcemy awaryjnego turba jak wybieramy siwfta, proste.
4,0
Skrzynia biegów
precyzyjnia, krótkie skoki, jak w japończyku, seato vw skodo coś tam daleko w tyle.
4,0
Układ jezdny
tam gdzie carismą mogłem wjechać 70 teraz 100 i więcej, dla mnie rewelacja, ponoć tylko bmw może więcej ze swoim zawieszeniem. wersja comfort na 15 \'\' obręczach ale troche twardo.
Komfort
4,0
Widoczność
prawie, przednia szyba powinna być odsunieta ok 20 do tyłu odsłaniając światła, teraz musze stawac dosc daleko od swiateł. natomiast duze lusterka boczne sa rewelacyjne, wewnetrzen jest za male , delikatne ruchy glową i trace kontakt.
4,0
Ergonomia
wsiadam i jade, nawet popularnie opluwane patyczki mi nie przeszkadzają (przyciski wyświetlania danych)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
rewelacja dla przednich siedzen, swiadomie kupilem auto 3 drzwiowe bo tył jest mi raczej zbedny wiec sie nie czepiam. ale 3 pasazer wytrzymał 100 km na tylniej kanapie oceniajac komfort na mozlwiy. nie dotykał sufitu ani kolanami mojego oparacia wiec jest ok. z przodu usiadzie wygodnie osoba nawet z 2 metrowa wysokoscia. jedynie boczki foteli dosc ciasne.
4,0
Wyciszenie
powyzej 110 km/h zaczyna byc glosno no ale co mozna wymagac od auta miejskiego?!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa autostrada 120 i co chwila redukcja, na 140 spalanie 5,6L cykl mieszany(do pracy 12 km obwodnica 3 swiatla spory luz rano) wynik to 5,5L przy normalnej mądrej jeździe. ostra jazda to wynik ok 6,2L. dziekuje dieslom z ich awaryjnymi kołami dwumasowymi, DPF, turbinami itp. Nawet TSI czy TFSI nie jest zadna rewelacja w stosunku do tego modelu suzuki a przy okazji bardziej awaryjne..
5,0
Stosunek jakość/cena
tanie ciekawe auto do ktorego nic sie nie mozna przyczepic. jezdzilem juz coltem, C3, fabią, i w tej klasie jest to najlepszy wybór po mini...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
popsul sie przycisk \"disp\" w radiu po wcisnieciu pozostaje w tej pozycji blokujac reszte. detal ale w nowym aucie?
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
mam nadzieje ze nic przez 3-4 lata po to sie kupuje japonskie auto.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 VVT 94KM 69kW
[l/100km]