silnik pracuje OK, z elastycznością na 4 i 5 biegu troszkę słabo, dla kierowcy "Sportowca"to nie problem, bo ten silnik dostaje kopa dopiero w okolicy 4000 obr.i wtedy zczyna się frajda-okupiona Spalaniem-Coś za COŚ :)
4,0
Skrzynia biegów
wszystkie biegi z wjątkiem wstecznego wskakują super .Wsteczny czasem ma problem ale wystarczy wysprzęglić i i jest ok.Jednak jest to mała wada.
5,0
Układ jezdny
Małe autko z luks zawieszwniem. Trzyma się drogi jak przykejony.Auta z wyższej klasy powinny brać przykład.Ja mogę go porównać do Forda Focusa moim zdaniem Podobnie się prowadzi
Komfort
4,0
Widoczność
Jest dobrze -kwestia przyzwyczajenia.Lusterka boczne rewelacja ,w oknie z lewej widzę przód wyprzedzjącego ,a w lusterku jego bagażnik.Do tyłu nieco gożej, ale wprawny kierowca nie powinien mieć problemów ( wystarczą lusterka)
5,0
Ergonomia
Każdy ma swoje upodobania.Moim zdaniem jest OK .Wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzanie -po kilku kilometrach na max sauna-zimą. Klima ręczna- działa natychmiast.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 184 cm. z przodu fantastycznie- z tyłu przy moim wzroście troszkę mniej komfortowo .ale teściowa się mieści-176cm.i jest jej wygodnie. Jazdy w piątkę nie polecam.Bagażnik nieco mały .
5,0
Wyciszenie
Pracuję w hałasie- w samochodzie jest cisza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przegląd zerowy 204 zł.nie naprawiałem nic -Japończyki się nie psują :) (bo zbyt mało przejechałem)
5,0
Stosunek jakość/cena
Za taką kwotę najlepiej wyposażone auto w segmencie. Mam wersje GLX JP
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mały przebieg - nie wystawiam opinii
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
mały przebieg - nie wystawiam opinii
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 92KM 68kW
[l/100km]