Piękny miejski samochód. Prawie MINI. Doskonały do tunningu. Idealny dla kobiety. Inny niż te na naszych dorgach. Bogate wyposażenie. Dobrze się prowadzi. Czuły układ hamulcowy. Elektroniczny kluczyk REWELACJA. Radio z mp3 sterowanie w kierownicy intuicyjnie rozwiązane.
Wrażenia
5,0
Silnik
Moim zdaniem bardzo dobry silniczek. Elastyczność bardzo dobra, nie wiem czemu niektórzy narzekają. Na piątym biegu można spokojnie jechać 50km/h ,zaś na 3 biegu bez zbędnego przeciążania silnika 100km/h. Idealne auto dla kobiety, która zmienia biegi w dziwnych momentach. Cichy , przy większych obrotach ładny dzwięk.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wskakują bez problemu. Czuć wrzucenie biegu.
5,0
Układ jezdny
Jak na tak krótki rozstaw osi dobrze pokonuje nierówności. W zakrętach sie pewnie prowadzi.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność , mimo pozornie małych szyb dobra. Rewelacyjne lusterka rekompenusją małą widoczność przez szybe tylną. Proponuje zainwestować w czujniki parkowania.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Obsługa nie wymaga studiowania instrukcji.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma na co narzekać. Podgrzewane siedzenia. Cicho pracująca dmuchawa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód nawet dla dwóch koszykarzy (wysoko dach) Dla 4 dorosłych osób bez bagażu. Dla dwóch osób czy też jednej z bagażem , wyjątkowo łatwo składają sie siedzenia co powiększa dość mały bagażnik
4,0
Wyciszenie
Dobre wyciszenie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeciętne zużycie paliwa. Samochód mało pali na trasie, w mieście już to różnie bywa
5,0
Stosunek jakość/cena
Tani samochód z tak bogatym wyposażeniem w stosunku do konkurencji. Za 49tys wersja GS dostajemy dobrze wyposażony samochód.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 92KM 68kW
[l/100km]