Jak na jednostkę podstawową to rewelacja. Zrywny, cichy, o soczystym brzmieniu. Choć nie jest to rakieta.
5,0
Skrzynia biegów
Trochę za długie przełożenia, ale precyzyjna i z krótkim skokiem lewarka.
5,0
Układ jezdny
Heh, rewelacja. Jak gokart.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu przeciętnie, ale duże lusterka,
5,0
Ergonomia
Sterowanie radiem z kierownicy, wszystko na swim miejscu, wędrująca popielniczka, wieszak na reklamowki w bagażniku, zasłaniane lusterka w osłonkach przeciwsłencznych. Git.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez klimy mogłoby być kiepsko. A tak nie ma problemów.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trochę za mało miejsca na nogi - choć przy tej długości i tak jest bosko.
5,0
Wyciszenie
Głośno powyżej 3 tys obrotów i na ogromnych dziurach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest źle, pali średnio, przeglądy tanie (choć nie wiem po co po 1000 km) co 15 tys
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie wiem dlaczego ludzie narzekają na cenę - dobrze wyposażone auto (klima, abs, cz, el.szyby, wspomaganie, alarm, 5D) kosztowało 44 tys. I silnik 92 KM! Nie widziałem lepszej oferty.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie cisza
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 92KM 68kW
[l/100km]