Super autko - małe, ale z ogromną klasą. Wnętrze bije konkurentów pod względem jakości wykończenia o klasę. Dobrze się prowadzi, daje dużo satysfakcji. Wadę ma 1 - mały bagażnik. Reszta ponadprzecietnie dobra.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mała pojemność - duża moc. Całkiem dobre osiągi jak na podstawowy silnik. Z elastycznością nie jest tak źle, jak się o niej mówi, ale ewidentnie jest wysokoobrotowy. Natomiast jest cichy i nie pali zbyt dużo.
5,0
Skrzynia biegów
Krotkie skoki, bardzo precyzyjna skrzynia.
5,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi jak gokart, choć układ kierowniczy raczej dla kobiet - elektryczne wspomaganie jest bardzo miękkie. Przy 80 się odłącza.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest dobrze - są oczywiście grube tylne słupki, ale za to ogromne lusterka boczne i składane zagłówki.
5,0
Ergonomia
Bez wad, dodatkowo sterowanie radiem w kierownicy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez problemów (nie wiem jak ogrzewanie).
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W kabinie miejsca pod dostatkiem, nawet z tyłu, bagażnik malutki, nawet po złożeniu siedzeń.
5,0
Wyciszenie
Jest cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali ok. 6,5 litra średnio. W trasie dzięki długiej 5 można zejść poniżej 5l/100km. Przeglądy dość tanie, ale co 15 tys. Gwarancja na 3 lata.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem 5-drzwiowe autko o mocy 92 KM z klimą i bajerami za 44,500. W tej cenie można poszukać Getza albo Rio. Może Punto. To ja dziękuję i czuję się zaszczycony, że mogę jeździć takim super autkiem jak Swift.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za szybko, ale jak dotąd nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 92KM 68kW
[l/100km]