Silnik potrzebuje wysokich obrotów by \"dobrze\" jechał. Ogólnie na dotarciu silnik chodził jak \"muł\" przy ok. 18tys. km miałem możliwość jazdy po niemieckiej autostradzie i tu dałem mu w kość do ok. 190km/h wg licznika i po tym zaczął chodzić normalnie.
3,0
Skrzynia biegów
blokuje się 1 i R, trzeba umiejętnie manewrować sprzęgłem i biegami; wg serwisu ten typ tak ma........
5,0
Układ jezdny
bardzo dobrze trzyma się drogi, wchodzi ciasno w zakręty.
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu przeciętna
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w trasie 6,8 - 7,0
miasto 7,6-7,8
serwis drogi, Auto-Wache w Baranowie kompletny brak profesjonalizmu, pracownicy \"wczorajsi\" - elektryk;
udają profesjonalistów z przymusu, zero czucia klienta i zaangażowania się w obsługę klienta... oczywiście dot. tych z którymi miałem kontakt
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
narazie OK
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
mam problem - cuchnący zapach wydobywający się z kratek wentylacyjnych do wnętrza samochodu (nie z katalizatora !) podczas np. ruszania pod wzniesienie, wyjeżdżania z zaspy itp. - serwis ignoruje to i mówi że nic się nie dzieje.......
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 92KM 68kW
[l/100km]