Inne
: Koszty eksploatacji - lejesz paliwo i jedziesz! Oczywiście pamiętać trzeba o okresowej wymianie płynów ustrojowych.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: puszcza uszczelka pod aparatem zapłonowym - zamiennik kosztuje 50gr
Inne
: skrzypią plastiki
5,0
Całokształt
Super auto - jeżeli nie przeszkadza Ci jego archaiczny wygląd - kupuj anie pożałujesz (oczywiście jak jest w dobrym stanie)
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik 1.0 napędza ok 700kg samochodzik i dobrze sobie z tym radzi
4,0
Skrzynia biegów
czasami wsteczny trzeba wkładac 2 razy
5,0
Układ jezdny
autko ma z tyłu zawieszenie WIELOWACHACZOWE!!! - takie rozwiązania nie powstydziło by się niejedno auto klasy wyższej - a na dodatek jest bardzo trwałe.
Komfort
5,0
Widoczność
Już się takich samochodów nie robi - cienkie słupki więc widać wsztstko w koło
4,0
Ergonomia
jak to w japońcach - wszystko na miejscu i poprawne do bólu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mały aluminiowy silniczek nagrzea się bardzo szybko!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wewnątrz jest więcej miejsca niż by się mogło wydawać - plastiki nie są napompowane więc jest luźniej. Bagażnik bardzo pakowny!
3,0
Wyciszenie
powyżej 90km/h zaczyna być głośno, na wolnych obrotach nie słychać czy silnik pracuje :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeździ na oparach!!!
5,0
Stosunek jakość/cena
rewelacyjny - auta z końca produkcji (2003r) można kupić już za ok 12000 !!! A jak pokazały można na nie liczyć - w eksploatacji ciągle są modele z początku lat 90!
Polecam:
www.swiftklub.pl
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez 2 lata padła mi tylko uszczelka pod aparatem zapłonowym - zamiennik kosztował 50gr.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 53KM 39kW
[l/100km]