mocny silnik jak na takiego malucha , wielopunktowy wtrysk, trochę zbyt mały moment obtotowy ale za to max juz przy 3000 obr
4,0
Skrzynia biegów
trzeba się przyzwyczaić do długiego przełożenia na piątce , każde wyprzedzanie to redukcja biegu ... ale za to przy stałej jeździe oszczędność paliwa. Przy wbijaniu V lewarek zbyt dalrko wędruje do przodu aż "ręki brakuje"
4,0
Układ jezdny
twardo zestrojony , nie przechyla się na zakrętach.
zbyt wąskie opony 155/70 13´ ,
gubi przyczebność przy szybkim starcie ,
marne hamulce,
wysoko zawieszony , nic nie sterczy pod spodem
Komfort
5,0
Widoczność
niska linia szyb , wąskie słupki
2,0
Ergonomia
- regulacja przednich szyb el. dostosoawna raczej dla pasażerów tylnej kanapki,
- włącznik tylnej wycieraczki , spryskiwacza tylnej szyby , i świateł przeciwmgielnych (tył) wymaga "wymacania pod kołem kierownicy"
- przeł dmuchawy , ogrzewania , suwakowe nie intuicyjne ,
- ciężko chodzi kierownica , mały promień sktętu
- za to gaz na muśnięcie - pełny skok to chyba z 2cm ,, sprzęgło lekko bez oporów .
NIe gasi świateł po wyjęciu kluczyka , ale odcina radio już po wyłączeniu stacyjki pomimo że klucznk jest
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
gzeeje świetnie ,, wentylacja bardzo marna
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
to małe autko ,, w porównanu do krótszego UNO wypada o wiele słabiej
2,0
Wyciszenie
powyżej 3000 ogr brak wyciszenia
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ogólnie ale gł w trasie na autostradach 3-os 6,6-6,8 l 4 os 7,0 - 7,3 l (135 -155 km/h ).
miasto 6,2-6,8
przeglądy w normie mialem 2 niewiele ponad 300 zł za każdy
naprawy , na gwarancji , deska skrzypiała , po gwarancji poluzowany cybant łączący tłumiki (dokręcenie 5zł )
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
piszczące wycieraczki
skrzypiąca tylna półka
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie miałem takiej usterki
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 16V 86KM 63kW
[l/100km]