Majstersztyk pracuje bdb rozpedza sie swietnie optymalne obroty to 2000~3500.
Z elastycznoscia gorzej szczegolnie pod obciazeniem
4,0
Skrzynia biegów
sprawnie i skutecznie dziala czasami R ciezko wchodzi trzeba 2 raz wysprzeglic
4,0
Układ jezdny
dziala precyzyjnie nieco za mieki
Komfort
4,0
Widoczność
widac dobrze reflektory super doswietlaja (w por do nap poloneza)
3,0
Ergonomia
bez komentarza koncepcja z lat 80
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiewy sprawnie dzialaja ogrzewanie bdb. Z klima prawdziwy LUXUS
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód - duzo miejsca fotele trzymaja dobrze.
Tyl - kanapa plaska i brak trzymania dosc ciasno w 3 osoby
4,0
Wyciszenie
dosc glosny pow 120 km/H
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto zalezy jak sie jezdzi nawet i 9 wezmie
Na trasie Vmax + klima 6,6
przeglad co 15tys okolo 500 z wym oleju
Naprawy zalezy gdzie
Polecam podloge pod silnik jest ciszej nie syfi sie ale zima mozna ja zerwac lub sie zawiesic na niej
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze nic lepszego (nowego z salonu) się nie kupi
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pali od pykniecia w karzdych warunkach
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Padly ustawienia komputera sterujacego wtryskiem (1punkt) przy spadku obrotow na rozgrzanym silniku gasł. Serwis 3 miesiace szukal i nic ale w koncu sie doszukali (jak go chcialem zwodowac). Najprawdopodobniej bylo to spowodowane doładowaniem akumulatora bez jego odlaczenia
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 16V 86KM 63kW
[l/100km]