Autko chyba jedne z lepszych w swojej klasie. Doskonałe wyposażenie: 2 poduszki, ABS, elektryczne szyby i lusterka, regulacja wysokości świateł, centralny zamek i immobilazer. Miałem kupić seicento (gołe bez niczego) ale kupiłem suzi.
Wrażenia
4,0
Silnik
W normie jak na taki samochód, seicento na światłach zaostaje z tyłu. Silnik nie szarpie, pracuje równo.
5,0
Skrzynia biegów
SKrzynia chodzi doskonale, brak problemów z wrzucaniem biegów, na 2 i 3 można nieźle pociągnąć.
4,0
Układ jezdny
Doskonale trzyma się drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność w normie choć przednie słupki czasami zasłaniają.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, brakuje tylko lampki od rezerwy i dźwięku o zapomnieniu zgaszenia świateł.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie rewelacyjne; jeżdże sam nie wiem jak w kilka w osób. Przy silnych mrozach (-28 *C) rewelacja.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo wygodnie, siedzi się bardzo nisko jak w sportowym samochodzie. Do bagażnika też troche rzeczy wejdzie, zawsze można opuścić tylne siedzenia.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie troche słabe, plastiki troche latają ale można sie przyzwyczaić.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali nieźle, w zimie przy silnych mrozach -25 w nocy im w dzień -15 przy odcinkach 10 km spalił mi średnio 6,8 litra. Ostatnio pogoida się poprawiła to wyszło mi około 6,4. Latem pewnie będzie mniej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie bez awari może dlatego, że przejechałem tylko 2000 km.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 53KM 39kW
[l/100km]