Inne
: Klamki wewnętrzne, zewnętrzne, poszycia foteli z kiepskiego materiału
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik ze względu na swoją prostotę konstrukcji jest bardzo żywotny. Posiada zapłon bezpośrednio na świece z modułu zapłonowego który pracował bez zarzutu.
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie na dłuższą metę nie toleruje jazdy po nierównościach. Byłem zmuszony do wymiany przednich wahaczy. Przekładnia kierownicza posiada wspomaganie hydrauliczne. Układ kierowniczy nie jest precyzyjny posiada luzy.
3,0
Karoseria
Moim zdaniem najwierniejszą bolączką tego modelu jest rdza której może niema dużo ale są widoczne purchle najczęściej na: progach,dolnym rancie drzwi,podłużnicach i tylnej klapie w pobliżu łoża wycieraczki. W moim przypadku podłoga jest zdrowa poza gondolą na koło zapasowe.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra we wszystkie strony.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Swift w wersji GLX posiada klimatyzację co jest rzadkie w budżetowych autach.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Jedynie na podłodze i częściowo na ścianie oddzielającej przedział pasażerski i silnikowy możemy znaleźć matę wygłuszającą.Podsufitka to tak naprawdę materiał naciągnięty na druciany stelaż poza tym brak jakiego jakiegokolwiek wyciszenia. Plastiki we wnętrzu są kiepskiej jakości bardzo często skrzypią.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mało pali , filtry i paski trzeba zmieniać jak w każdym aucie, poważnych kosztów brak, jedynie raz na jakiś czas trzeba wydać dosłownie kilka złotych na jakieś drobiazgi.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Klamki wewnętrzne i zewnętrzne, pióra wycieraczek, poszycia foteli i zewnętrzna uszczelka szyby przedniej od strony kierowcy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 53KM 39kW
[l/100km]