Silnik
: Szybko korodujący tłumik, zarówno przedni, tylny i środkowy.
3,0
Całokształt
Przestarzała, ale za to sprawdzona konstrukcja.
Wrażenia
3,0
Silnik
Bardzo dobre przyspieszenie na 1,2 i 3 biegu. Niestety kiepska elastyczność na 4 i całkowity jej brak na 5. Większość aut, które zostawiasz w tyle na światłach, na trasie cię wyprzedzą. Wysokoobrotowy.
3,0
Skrzynia biegów
Poprawnie wchodzą. Nie lubi szybkiej zmiany z 2 na 3.
3,0
Układ jezdny
Trzeba uważać na zakrętach i przy przejeżdżaniu kolein. Niestabilny powyżej 150km/h
Komfort
4,0
Widoczność
Kiepsko do tyłu-sedan.
3,0
Ergonomia
Brak klimy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trochę wąsko.
2,0
Wyciszenie
Kiepskie wyciszenie, powyżej 130km/h trzeba podnieść głos podczas rozmowy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Chociaż jak na 820kg i 68KM mogłoby być troszkę mniejsze.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Uszczelka pod deklem, korozja tłumika i nadkoli.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 68KM 50kW
[l/100km]