Mały, dynamiczny, oszczędny i japoński. Kolejny też będzie Japończyk.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dynamiczny, oszczędny i bezobsługowy. Oleju się nie dolewa od wymiany do wymiany. Traktowany dosyć ostro daje radę i nawet nie zajęczy. Reakcja na pedał gazu niemal jak w motocyklu.
4,0
Skrzynia biegów
Czasami haczy wsteczny, trochę za długie przełożenia choć czasami fajnie pojechać 100 km/h na dwójce.
4,0
Układ jezdny
Hamulce i kierowalność bardzo dobra, sztywno zestrojony, dobre prowadzenie na większych prędkościach, ale na nierównej drodze jest za twardy.
Komfort
5,0
Widoczność
Mały i dobrze przeszklony. Wszystko widać.
5,0
Ergonomia
Fotele pierwsza klasa (kubełki), deska bardzo czytelna w dzień i w nocy, wszystko pod ręką. Lusterka elektryczne ale nie potrzebnie bo można sięgnąć do prawego nie odpinając pasa :)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajny wentylator. Przewietrzanie dobre choć brakuje klimy, za to w zimie ogrzewanie super. Nic nie paruje, szybko się nagrzewa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu nie ma co narzekać, pomimo małych gabarytów auta, wewnątrz nie jest tak źle, ale z tyłu jest mało miejsca na nogi. Nie oszukujmy się, to jest autko dla singla, ewentualnie dwóch osób.
2,0
Wyciszenie
Głośno, fabryczny wydech jest dosyć donośny, silnik powyżej 3 tys. daje o sobie znać, słychać opory powietrza wewnątrz powyżej 110 km/h, no i słabo spasowane plastiki trzeszczą.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie na benzynie w trasie nie przekroczy 5,5 a można zejść poniżej 5, na gazie w trasie od 6,5 do 7 w mieście około 8. Ceny częsci przystępne, ale właściwie nic nie trzeba kupować, bo i się nie psuje, a eksploatacyjne są bardzo tanie (pasek rozrządu 22 zł)
5,0
Stosunek jakość/cena
Dzisiaj kosztują kilka tysięcy 10 letnie modele a pojeździć jeszcze sporo można.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po przejechaniu 40 tys. km był tylko problem z korozją, przegnił wlew paliwa i wody naleciało do zbiornika, ale na gazie jeszcze jeździł :) Okazało się że nowy wlew tylko w serwisie i ponad 400 zł ale używany za 60zł kupiłem
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raz padł akumulator w duży mróz, ale autko lekkie, więc popchnąłem sam i zaskoczył.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 68KM 50kW
[l/100km]