po 150000 pękły mi 2 tłoki (dolna boczna część) i zrobiły się luzy na pierścieniach tłokowych 2mm a na panewkach głównych i korbowodowych 1mm,sąteż plusy ale w porównaniu do tego minusa to mało
5,0
Skrzynia biegów
dobrze wchodzą,lekko a przełożenia dobrane wysoko na ekonomie
5,0
Układ jezdny
gdyby szersze opony to lepiej by się prowadził , doskonała wytrzymałość zawieszenia jak na polskie drogi ; zawieszenie twarde dobrze sie prowdzi ale pod warunkiem że niema wiatru- wrażliwy na boczny wiatr
Komfort
4,0
Widoczność
przednie słupki za szerokie
4,0
Ergonomia
włącznik ogrzewania tylnej szyby i świateł przeciw mgielnych źle umieszczony
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak na brak klimatyzacji to ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu miejsca wystarczjąco z tyłu dla japończyków dobrze
4,0
Wyciszenie
głośno ale zawsze można włączyć wyższy bieg i już ciszej a biegi są tu wysoko ustawione(2,5tyś obr. przy 100kmh)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
może być jak na wiek silnika
5,0
Stosunek jakość/cena
jak na tę cene bardzo dobrze go oceniam prócz oczywiście tej awarii silnika
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dość szybko poszły czujniki zamknięcia drzwi ale najgorszy jest szybko zdierający się kluczyk na którym po 3-4 latach nie ma już żadnych ząbków
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 150000 pęknięte tłoki i wymiana wachaczy, lekka korozja dachu koło uszczelki szyby przedniej i lekka korozja podwozia i oczywiście tłumik 2 końcowe odcinki co 2-3 lata
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 68KM 50kW
[l/100km]