jeśli silnik jest zrobiony to samochód MA swoje 8,9 do 100 fabryczne nawet na gazie (tankowałem shell v-power ) obecnie samochód jest rozbity najazd na tył, mój tył
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik ma niesamowitego kopniaka a do tego wkręca się bez konsekwencji na7000 obr
4,0
Skrzynia biegów
bardzo krutko bo to gti zaraz jak kupiłem konieczny był remont wysunięty trzpień dyferencjału zaorał obudowe rem 700 zł ale jest jak nowa a pamiętajcie o wymianie oleju w skrzyni
4,0
Układ jezdny
teardy jak diabli jak to w gti tam gdzie inni wpadają w panikę onprosi dodaj gazu troszeczke
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
słupek przedni zadko zasłania ale generalnie ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nawiew ok ogrzewanie mogło by być lepsze troszke trzeba poczekac na ciepełko ale jak już sie zagrzeje to jest ciepło
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 196 cm ale miejsca jako kierowca mam dostatecznie więcej niż w większości samochodów min mniej jest w pandzie i nowym suzuki sw
2,0
Wyciszenie
niestety przy wysokich obrotach słycać
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10 l gazu w mieście przynieoszczędnej jeżdzie 7 l na trasie lublin -krak ś130km/h
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
trzeba dokładnie obejrzeć to co się kupuje najgorzej korodują narożniki przy kołach przednich nie widać tego trzeba opukać
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki Swift II Hatchback 1.3 GTi 101KM 74kW 1989-1995