Zawieszenie
: szybko zużywające się sworznie wahaczy przednich
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
jak na jednostkę trzycylindrową sprawuje się doskonale. miałem problemy z wyciekami różnych płynów, jednak były one wywołane zaniedbaniami i błedami serwisowymi poprzedniego właściciela.
5,0
Skrzynia biegów
nic dodać, nic ująć. przełożenia trochę krótkie, ale dopasowane do możliwości silnika
5,0
Układ jezdny
autko trzyma się jezdni jak przyklejone :)
trzeba tylko pilnować ciśnienia w oponach (2,2atm z przdu i 2,0 z tyłu) jeśli zostawi się 2,0atm z przodu jak podaje producent, autko będzie zbyt podsterowne.
Komfort
5,0
Widoczność
idealnie
4,0
Ergonomia
szału nie ma, ale wszystko na miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo szybko się nagrzewa nawet przy minus 20 na dworze, wentylacja bardzo wydajna, jedyny minus to jej głośny szum na najwyższych biegach
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla czterech osób o wzroście 175 - 180 cm wystarczająco, wyżsi mogą narzekać
3,0
Wyciszenie
na wyższych obrotach zbyt głośno słychać silnik, przy dużych prędkościach może przeszkadzać także szum powietrza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na trasie przy bardzo spokojnej jeździe można zejść do 4,0 - 4,2l/100km, przeciętnie zawsze poniżej 5.
Po mieście (a trzeba dodać że mam ciężką prawą stopę) 7,5 - 8,0l/100km, choć zimą, na bardzo krótkich trasach dochodzi do 8,8l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic się nie psuje
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na polskich drogach szybko zużywa się przednie zawieszenie, przy dynamicznej jeździe klocki hamulcowe starczają tylko na ok. 15000 km
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 56KM 41kW
[l/100km]