Stara ale dopracowana konstrukcja japonskie wykonanie.Na swoj sposob genialne auto
Wrażenia
4,0
Silnik
Trzeba pamietac ze ma tylko 3 garki, wiec na pewno nie rwie jak rakieta, a poza tym chodzi mniej "kulturnie" niz 4 cylindrowe.Jednak pali wyjatkowo malo i to chyba jest najwazniejsze.I na swoj sposob jest na pewno genialna konstrukcja jak cale auto.Trzeba pamietac ze jest to tanie auto
5,0
Skrzynia biegów
Super , rewelacja.
4,0
Układ jezdny
Jest OK.
Komfort
4,0
Widoczność
Wydaje mi sie ze pod tym wzgledem nic mu nie brakuje.
5,0
Ergonomia
Genialnie jak w kazdym japnczyku.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Taki maly motorek a daje tak duzo ciepla do kabiny.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Male autko ale w srodku mnostwo miejsca.Maly bagaznik
4,0
Wyciszenie
Jest OK.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Najlepsze z benzyniakow na rynku. Mozna nim zejsc do 4l/100km na trasie
4,0
Stosunek jakość/cena
Sa ciekawsze konstrukcje japonskie to i owo mozna by zarzucic siedzeniom, malo ciekawej sylwetce ale na swoj sposob swift tez jest fajny!!!Wystarczy popatrzec pod maske jest prosta konstrukcja, silnik jest idealnie suchy, malutki, mozna smialo go uniesc jak niemowlaka. Wnetrze jest super wszechstronne.Tapicerka ladna , nic nie trzeszczy , piszczy.I mozna sie spodziewac ze bedzie dlugo bezawaryjnie sluzyl bo robia go potomkowie japonskich samurajow.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam krotko to autko. Wysiadla mu juz pompka paliwa. Bylo malo paliwa ale mimo wszystko nie spodziewalem sie tego po nim
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Daje srednia opinie bo jezdze nim dopiero 1200km
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 56KM 41kW
[l/100km]