Silnik
: Silnik nie bierze ani grama oleju a hula na LPG prawie 10 lat. Po prostu Robocop
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Trzeszczące plastiki.
5,0
Całokształt
Trzycylindrowy silnik 1.0 świetnie znosi LPG (ma hydrauliczną regulację luzów zaworowych) i do tego wytrzymuje kosmiczne przebiegi. Przyspieszenia przyzwoite do III biegu. IV i V słabo ale to silnik wysokoobrotowy więc wystarczy go wkręcić powyżej 3000obr na III-ce przy wyprzedzaniu i jest ok.
Zawieszenie wytrzymuje polskie drogi bez protestów a ceny części, o ile wogóle będą jakieś potrzebne, są na poziomie corsy albo matiza. Jedyne na co można narzekać to wszystko w tym samochodzie wydaje jakieś dźwięki od plastików, przez sprzęgło aż po skrzynię biegów.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów nie zawsze pracuje idealnie, za to wytrzymuje spokojnie ponad 300 tys. km. Do dźwięku sprzęgła trzeba się przyzwyczaić (trochę jak włączana tarczówka) ale w praktyce wytrzymuje tyle samo co skrzynia.
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze nie mogłem trafić lepiej. Auto idealne do jeżdżenia w niezależnie od pory roku i pogody. Do tego tanie ale zadziwiająco trwałe.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie psuje- po prostu jeździ.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 56KM 41kW
[l/100km]