Silnik
: Jeśli jest sprawny to jest w zasadzie bezobsługowy, tylko paliwo i oleje lać.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: korozja elementów nośnych w podwoziu
Inne
: słabe blachy
Układ hamulcowy
: słabe hamulce, zapiekające się szczęki.
3,0
Całokształt
Mimo japońskiego pochodzenia auto jest dość przeciętne. Najgorzej wypada korozja, szczególnie podwozia i mocowania wahaczy! Przy zakupie trzeba bardzo uważać, jeśli kupicie dobrą sztukę to i długo pojeździcie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jedna z największych zalet. Jeśli jest sprawny, to przez długi czas będzie bezawaryjny.
4,0
Skrzynia biegów
Dobre przełożenia, nie haczy.
3,0
Układ jezdny
Jest dość lekki, podatny na podmuchy wiatru, czy tirów. Prowadzi się dość przeciętnie.
Komfort
4,0
Widoczność
Niby wszystko OK, ale zawsze mam okazuje się, że mogłem jeszcze z 0,5 m podjechać.
4,0
Ergonomia
OK
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimę rewelacja, bardzo szybko się grzeje. W lato jednak bez klimy dość słabo.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W zasadzie OK. Trochę za wysoki próg załadunku.
2,0
Wyciszenie
A w tym aucie jest jakiekolwiek wyciszenie?
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Generalnie nie jest źle. Mało pali, ale pewnego rodzaju części są znacznie droższe niż u konkurencji. Trzeba też dokładnie znać model samochodu, rok i miejsce produkcji, ponieważ czasami mimo tego samego rocznika i silnika części są różne.
3,0
Stosunek jakość/cena
Zadbane sztuki są w cenie, dlatego nie warto oszczędzić tych 500-1000 zł więcej i mieć spokój na parę lat!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeśli kupicie zadbanego to pojeździcie, jednak pamiętajcie, że te auta są już dość wiekowe i niestety najgorzej wygląda sprawa blacharki i korozji elementów nośnych karoserii (mocowanie wahaczy).
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 56KM 41kW
[l/100km]