Inne
: zaskoczyło mnie to że można kupić samochód w salonie wyraźnie tańszy niż jego 100% odpowiednik
5,0
Całokształt
Auto lepsze niż Corolla bo tańsze i lepiej wyposażone np.
– System monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM)
– System ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu (RCTA) z funkcją automatycznego hamowania
w Corolli tylko w wersji EXECUTIVE za 151000 zł
a tu mamy w wersji Elegance którą kupiłem za 115000 zł na wyprzedaży rocznika 2021
Wrażenia
5,0
Silnik
Jest wyraźnie lepiej niż Aurisie którym też jeżdżę
5,0
Skrzynia biegów
ok lubię e CVT w mieście ideał
5,0
Układ jezdny
Jak przyklejony o klasę lepiej niż Aurisie Kombi,
ogromny skok - komfortowo.
5,0
Karoseria
jak to kombi
Komfort
5,0
Widoczność
Lusterka są doczepione do drzwi więc widoczność po skosie idealna - nie przeoczysz wchodzącego na pasy pieszego - duży plus.
5,0
Ergonomia
na nic nie narzekam nic nie drażni
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje i chłodzi jest ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca na nogi dla pasażerów II rzędu - klasa lepiej niż w Aurisie
duży rozstaw osi.
4,0
Wyciszenie
Lepiej niż w Aurisie - silnika tak nie słychać przy przyśpieszaniu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ceny serwisu niższe niż w Toyocie
5,0
Stosunek jakość/cena
Bez porównania to samo lub więcej za mniej.
Aż się dziwię że tak mało ich jeździ a tyle Corolli,
chyba decyduje magia znaczka.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
To 100% toyota więc dosłownie nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW
[l/100km]