Auto kompletne, ładne, wygodne, ciche, ekonomiczne i napakowane najnowszą technologią, ładne wyświetlacze, dobry system audio oraz hybrydowy napęd Toyoty. Dlaczego nie kupiłem Toyota? Bo Swace był na wyprzedaży o 24 tys. zł tańszy niż porównywalna Toyota Corolla TS z oferty dealera. Realnie cena nowego Swace była porównywalna z 2letnia Corolla. Wybór był prosty.
Wrażenia
5,0
Silnik
Żwawo działa i ładnie ciągnie od dołu że wspomaganiem silnika elektrycznego. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Bardzo oszczędny. Pali mniej niż mój wcześniejszy diesel 1.7 cdti z manualem, którego miałem praktycznie od nowości. I w Swace nie ma dwumasy, dpf i śmierdzącego wypalania, egr, turbo.
5,0
Skrzynia biegów
W porównaniu do zwykłego automatu bez porównania lepszy. Zrobiliśmy testy że znajomym, Honda Civic, 1.8 automat. Swace zjadał z łatwością w nie tylko w sprincie, mimo że w Civic były łopatki.
5,0
Układ jezdny
Pewne, zwinne, wygodne. Bardzo wygodne
5,0
Karoseria
Lakier biała perła :)
Komfort
5,0
Widoczność
Kamera cofania w standardzie. Dobra jakość
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 2 dzieci. Jak wsiadły to nie chciały wysiąść. Podłokietnik z uchwytami na napoje jest bardzo użyteczny
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW
[l/100km]