Silnik
: przy tej skrzyni biegów na wyższych obrotach / a te lubi / przyspieszenie doskonałe /bardzo bezpieczne przy wyprzedzaniu/
4,0
Całokształt
ogólnie samochód wart zaineresowania. Gdyby nie ten drobiazg z biegiem wstecznym i długością to ocena doskonale pewna.
Wrażenia
5,0
Silnik
lubi wysokie obroty i jest bardzo
elastyczny
4,0
Skrzynia biegów
tu niestety Suzuki trochę dało \"ciała\" Nie tylko u mnie ale i w innych egzemplarzach są małe problemy ze znalezieniem wstecznego. Wymaga całkowitego wciśnięcia sprzęgła i wyczucia.
5,0
Układ jezdny
trzyma się drogi i zakrętów bardzo dobrze.
Komfort
4,0
Widoczność
Są strefy martwe ale który samochód ich nie ma.
4,0
Ergonomia
Generalnie dobra.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak już rozgryziemy system nawiewów to wychodzi super.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ocena doskonała byłaby, gdyby wydłużono karoserię / a tym samym odległość między osiami / o jakieś 15-20 cm.
4,0
Wyciszenie
do ok 100/h dobre, powyżej już głośno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy spokojnej jeździe oscyluje od 5l/100
poza miastem a 6 z kawałkiem w mieście. Co ciekawe po przekroczeniu
5000 km przebiegu zaczął spalać mniej
/ do 5000 km od 6 do 7 l/100/
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak w każdym aucie są rzeczy do poprawki. Np. powinny być fabryczne chlapacze z tyłu/bardzo zarzuca tylną szybę/ Jakość wycieraczek poniżej oczekiwań, w zasadzie po niecałym roku do wymiany. Schowek na radiem nieekonomiczny, chyba tylko na klucze do domu. W tym miejscu lepiej było urządzić coś do zamontowania nawigacji.