Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki S-Cross

quercus33, 5 miesięcy temu
Silnik 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021 - Oceń swoje auto
3,93
8% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Samochód przeciętny. Może się podobać. Niezły silnik, dużo przestrzeni w kabinie, pojemny bagażnik, dobra widoczność, to po stronie pozytywów. Minusy (od najmniej ważnych) to taki drobiazg jak tradycyjna antena na dachu, którą trzeba odkręcać na myjni, brak automatycznego składania lusterek przy zamykaniu auta (dokupiłem), ukryta dysfunkcja w postaci wyłączenia systemu start stop w przypadku ustawienia nawiewu tylko na przednią szybę (jak ktoś nie lubi zimnego powietrza na twarz lub stopy to musi zapomnieć o mikro oszczędnościach w systemie start stop), samochód jest głośny przy wyższych prędkościach. Czasami problem z wbiciem biegu. Najważniejsze zostawiłem na koniec - fatalne fotele. w oparciu na wysokości łopatek wbudowano pas twardej pianki, uwierający w plecy, pół godziny jazdy powoduje ból. Przyjemność z jazdy? Porównywalna z wypoczynkiem na łożu Madejowym. Fotel był reklamowany w serwisie, rozbierany, wymieniono stelaż, pianki - nic to nie dało. Uprzedzam wszystkich potencjalnych nabywców, dokładnie przymierzcie się do fotela, kilka minut siedzenia w salonie to zdecydowanie zbyt mało. Jestem kierowcą z ponad czterdziestoletnim stażem, blisko 10 aut własnych, kolejnych kilkanaście dosiadanych okazjonalnie i mogę powiedzieć, że jest to zdecydowanie najgorszy fotel na świecie. Zapisałem się do tapicera, może uda się coś zrobić.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dobry, elastyczny, oszczędny
4,0
Skrzynia biegów
Czasami zdarzają się kłopoty z wbiciem biegu
5,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się dobrze.
5,0
Karoseria
bez zarzutu
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo bobra widoczność we wszystkich kierunkach
1,0
Ergonomia
Jeśli w tej kategorii należy umieścić przystosowanie fotela do anatomicznych właściwości człowieka to daję najniższą możliwą ocenę.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ustawienie nadmuchu zimnego powietrza tylko na szybę wyłącza system stat stop
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca ilość miejsca dla wszystkich
3,0
Wyciszenie
Auto jest zbyt głośne. Szum wiatru i od opon już przy 90 utrudnia słuchanie radia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie poniżej 6 l na 100 km przy codziennych dojazdach do pracy (połowa drogi przejazd przez miasto, druga połowa - ekspresówka)
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto nie jest zbyt drogie i ma sporo pozytywnych cech, ale fatalne fotele (rzecz podstawowa) zdecydowały o takiej a nie innej ocenie całości.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko działa
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przejechałem dopiero 6 000 km nic się nie zepsuło. Wada fabryczna (fotel) okazuje się nienaprawialna.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki S-Cross