Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki S-Cross

Andrzej, ponad rok temu
Silnik 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 12 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Najoszczędniejszy i jednocześnie najdynamiczniejszy z kilkunastu z jakimi dotychczas w życiu jeździłem ..
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : A co mam wpisać w te pole jak takich usterek dotychczas wcale nie było ?
5,0
Całokształt
Po 6 miesiącach eksploatacji wrażenia bardzo pozytywne. Auto dynamiczne, bardzo oszczędne. Zobaczymy jak będzie dalej ale na razie zakup oceniam bardzo pozytywnie
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dynamiczny i bardzo oszczędny. A układ miękkiej hybrydy zdecydowanie ma tu sens i może się podobać.
5,0
Skrzynia biegów
Przez pierwsze 3000 km chodziła dość ciężko ale obecnie nie mam już żadnych zastrzeżeń . Dotarła się ?
5,0
Układ jezdny
Nie mam zastrzeżeń. A bezproblemowość parkowania w mieście (krawężniki) i łatwość pokonywanie nierówności gdzieś na trasach po przesiadce z nisko-zawieszonego kombii do teraz wywołuje uśmiech zadowolenia na twarzy kierowcy i pasażerów !!
4,0
Karoseria
1) Tył mógłby być ładniejszy ... 2) Fajnie by było, jakby w jakichś opcjach pojawiło się automatyczne zamykanie tylnej klapy.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie mam większych zastrzeżeń - choć przy jeździe po zmierzchu przydało by się jakieś doświetlanie zakrętów . Za to czujniki ruchu poprzecznego przy cofaniu rewelacja !!.
4,0
Ergonomia
Podane niżej rzeczy nie są może bardzo kluczowe ale dla mnie zauważalne ... 1) Do "patyczków" służących konfiguracji wyświetlacza nad kierownicą trzeba się przyzwyczaić. Ja ich nie polubiłem . ... 2) Osłona (klapa) p.słoneczna kierowcy jest moim zdaniem za krótka i po przestawieniu na boczną szybę b. często słońce nieprzyjemnie "operuje" z tylno-lewej strefy. Bywa to uciążliwe ...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Co do działania z przodu kabiny - nie mam zastrzeżeń. Może osoba krytykująca ich działanie we wcześniejszym poście źle obsługiwała ich sterowanie ? Natomiast przydały by się bezpośrednie nawiewy na tylne siedzenia (pod przednimi fotelami ?) - bo jeśli jakieś są to ja ich nie zauważyłem
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest bardzo dobrze. Z tyłu tak z 5 cm więcej miejsca (mówię o długości bo wysokość jest ok) by nie zaszkodziło ...
4,0
Wyciszenie
Jak dla mnie ok. Może przez to, że nie porównuje do samochodów klasy A6 czy S lub E-klasy a powyżej prędkości 140 km/h nie jeżdżę ..
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie używam go 6 miesięcy więc kosztów innych niż eksploatacyjne (paliwo) i 1 przeglądu po 1500 km nie było .. A paliwa zużywa (albo raczej potrafi zużyć - bo zależy tu dużo od kierowcy) malutko !!!
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak na moment zakupu (początek 2023) i porównanie z innymi dostępnymi wtedy opcjami to jest bardzo dobrze. Ale ceny wszystkich nowych aut obecnie to niemal szaleństwo ...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie bezawaryjność 100% - nie popsuło się nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tu także na razie bezawaryjność 100% - nie popsuło się nic

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
5,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Suzuki S-Cross