Dobre, proste auto, dla mnie i mojej rodziny OK. Ma swoje wady, ale które auto ich nie ma. To moje drugie S-cross, pierwsze było z silnikiem 1,6 później Honda HRV, a teraz S-cross - miękka hybryda. Średni spalanie w zimie to 6 litrów. Mam lekką nogę. Jeśli na trasie rzadko przekracza się 100, to 5 l jest do osiągnięcia bez problemu. W mieście (mam do pracy tylko 6 km) max. 7.5 w zimie. Przepłacać np. za nową HRV ponad 30 tyś zł, z małym, nierodzinnym bagażnikiem nie było sensu. Wybór z rozsądku. Jestem póki co na prawdę zadowolony.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik wystarczająco dynamiczny i ekonomiczny.
4,0
Skrzynia biegów
Jest OK, na zimnym czasami haczy 2 bieg, pozostałe biegi u mnie bez problemu, może koś z pozostałych oceniających trafił taki egzemplarz.
4,0
Układ jezdny
Jest OK, nie jest to auto do dynamicznego pokonywania zakrętów
4,0
Karoseria
Jest OK, w porównaniu do innych nowych aut.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jest na prawdę dobra
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Patyczki od komputera, na które niektórzy narzekają nie przeszkadzają
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest dobrze, nie zauważyłem takiego problemu z zaparowaniem okien w deszczowe dni jak u jednego z przedmówców, może na dywanikach była woda i stąd ten problem u kolegi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu jest na prawdę OK.
4,0
Wyciszenie
Do 120 OK, szybciej rzadko jeżdżę, dużo lepiej niż w hondzie HRV starej i nowej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kupując swoje części na przeglądy, na przykład filtr i olej, można sporo zaoszczędzić.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jest dobrze, aczkolwiek drogo.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za krótko, zobaczymy.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trzeba poczekać.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
[l/100km]