Silnik
: Jak na swoją niewielką moc jest bardzo dynamiczny.
5,0
Całokształt
Samochód spełnił moje oczekiwania. W swojej klasie prezentuje przyzwoity poziom i nie ma się czego przyczepić.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dość dynamiczny jak na taką moc. Jak na tak duże auto jeździ całkiem oszczędnie. Układ miękkiej hybrydy rzeczywiście działa i poprawia przyspieszenie, kiedy jest ono potrzebne.
5,0
Skrzynia biegów
Działa jak powinna. Biegi wchodzą lekko, bez problemów.
5,0
Układ jezdny
Czuły układ sterowania, prowadzi się dziecinnie prosto. W terenie i progach zwalniających chodzi dość miękko.
5,0
Karoseria
Na tę chwilę nie mam nic do zarzucenia.
Komfort
4,0
Widoczność
Samochód mógłby mieć większą widoczność. Wraz z czujnikami martwego pola nie sprawia to większego problemu.
5,0
Ergonomia
Bez większych uwag.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa jak należy. Szyby wraz z lusterkami na odpowiednich trybach pracy odparowują bardzo szybko.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca. Z przodu jest sporo miejsca, z tyłu bez problemu zmieści się 5 osób.
2,0
Wyciszenie
Dość przeciętnej jakości. W kabinie jest dosyć głośno, gdy wieje wiatr lub porusza się po autostradzie. W porównaniu do innych, podobnych modeli Suzuki zostaje w tyle.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
W tym segmencie podobnej klasy auta są droższe.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
[l/100km]